Plugghästande.

Jag hostar, svettas och snorar. Hej förkylning, jag tycker inte om dig.

Jag stannade hemma från gårdagens föreläsning, vilket inte gjorde något då den blivit mer osm en debatt, än som en föreläsning. Istället för att hänga i göteborg, så låg jag hemma på soffan och varvade sömn med skrivandet av en tenta. Idag skickade jag inte första steget av just den tentan. Det innebär att jag "bara" har två inlämningar/tentor kvar, samt en hemtenta, innan denna kursen är klar. Detta ska göras på åtta dagar, eller sex om man räknar bort lördag och söndag. Sa någon att det är lugnt att plugga? Nej, jag tänkte väl det! (Men jag gillar det, så länge jag inte har en förkylning som stör..
 
Idag blir det mer skrivande av tenta, en av de två som jag har kvar på denna kurs, men det blir också ridning av Zack och mys med Simin. Det har ju kommit snö ute, så det blir en mysig runda, med Lovise som sällskap. Härligt!
 
 



Namn:
Stambesökare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0