Hej igen.

Det där med att hålla igång bloggen gick ju bra, naaaaaat. Kan jag skylla på att livet har varit upp och ner de senaste dagarna och då har jag valt att lägga min fokus där istället.

Min praktik är över och jag är tillbaka nere i Göteborg på dagarna, för att grotta ner mig i massa olika teori. Det är skoj, det är härligt och jag kommer vara galet trött i huvudet så snart det här är över. Men jag älskar det, jag älskar det här. Att få lära mig så mycket, mycket nytt och att få grotta ner mig i massa saker jag inte kunnat innan. TJOHO!!

Nu drar föreläsningen igång, så jag får lämna er, jag ska dock göra mitt bästa för att hålla er uppdaterade!

Liten Rebecka, Pyzen och Tigger. Så många år sedan, så mycket kärlek!



Namn:
Stambesökare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0