Inlämningsångest.

En oroskänsla i magen, en klump i halsen och det finns ingen vettig anledning till det. Jag känner hur det kryper i kroppen, som att jag måste röra på mig, men bara tanken gör mig trött.

Just nu, idag, känns det som att mitt liv saknar struktur. Jag skulle behöva ta tag i "så mycket", men vet inte var jag ska börja. Jag har egentligen bara en sak att ta tag i, det är min VFU-uppgift som ska lämnas in på tisdag, men jag får inte tummen ur röven att faktiskt börja. Den känns så överväldigande, även om den inte är det. Det borde vara ganska rolig, vi ska skapa ett problem utifrån vår VFU och komma fram till en bra lösning på problemet. Det är enkelt, men min hjärna gör det svårt. Rebecka, ta tag i det! Lova dig själv att du, om en timme, när lektionen är slut, sätter dig i studierummet och skriver första delen av uppgiften. GÖR DET!

 



Namn:
Stambesökare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0