Och där gick startskottet.

För ungefär tre timmar sedan höll jag min första lektion. Jag höll iofs inte hela lektionen, men en del utav den och då i filosofi och ämnet postmodernism. Jag fick mycket beröm för den, men självklart några punkter att tänka på till framtiden också. Något som känns otroligt roligt är att den powerpoint som jag använde mig av, har min LLU snott, för att kunna använda till framtiden. Det tar jag som ett gott betyg!

Resten av dagen bjuder på den lektion vi sitter på just nu, antaligen en konferens och sedan ska jag brumma till stallet. Jag längtar efter att få komma ut till stallet, andas frisk luft och ta en promenad med Simon. Just nu är det exakt vad jag behöver, få koppla bort omvärlden och bara vara i nuet, utan att behöva tänka på de saker jag ska lära mig, här på min VFU.


Fina Simon, mitt lufthål, såhär i studietider.



Namn:
Stambesökare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0