Mitt liv skulle behöva lite glansspray.

Just nu orkar jag inte bry mig om småsaker. Jag bryr mig inte om att någons lådor kommit upp från förrådet, jag bryr mig inte om vilken musik som spelas i bilen, jag bryr mig inte om att jag borde ställa upp och vara i skolan hela dagen imorgon (även om jag inte måste). Jag orkar inte bry mig om saker som inte är livsviktiga, för jag har fullt upp med mig själv. För just nu är livet tufft och i huvudet snurrar minnesbilder av Greta omkring och saknaden är mer påtaglig än på länge. Därför, kära vänner, skulle mitt liv behöva lite glansspray, för att göra livet glänsande igen. Men jag tänker låta mig själv sörja den här veckan. Det är okej att vara ledsen. Glansen kommer komma tillbaka.



Namn:
Stambesökare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0