En hel roman.

Igår var Lovise supergullig och hämtade mig, så jag kom iväg till stallet innan sambon kom hem med bilen! Så tacksam! Jag hann ta in Simon och mysa med honom en stund, innan sambon kom inrullandes på gårdsplanen. Jag, sambon och Simon tog oss en promenad, på Axels stig. Den måste snitslas upp, för jag går alltid fel på den.. Gårdagens promenad resulterade i att Simon sjönk ner med halva bakbenen i mossan, sambon trampade rakt ner i bäcken och jag hade mina stövlar att tacka för att jag slapp bli blöt om fötterna. En spännande promenad, men som sagt; snitslar är en bra idé!

Igår och denna sköna morgon har jag spenderat med att skriva på en tenta i skolan. Som nu är klar! Jag ska läsa igenom den en gång, för stavfel och liknande, men överlag så är den klar! Jag glömde nämna; den ska vara inne imorgon klockan 15, så jag är ute i hyffsat gods tid. Hej ledig fredag!

Det härligate med universitetet, är möjligheten att forma dagarna som jag själv vill. Vi har, i genomsnitt, en föreläsning/dag, vilket innebär att jag kan jobba med mina studier både innan och efter föreläsningen. Det betyder också att när jag kommer hem från skolan, så är jag friiiiii och kan slappa hur mycket jag vill. (Läs; städa hemma, hänga i stallet, kolla youtube och duscha på tok för varmt) Jag kan också jobba in vissa saker, vilket innebär att jag, som nu, kan få ledig dagar lite här och var. Tjoho!!
 
Dagens påminnelse. Det finns fantastiska vänner och så finns det gudomligt fina vänner!



Namn:
Stambesökare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0